Журналісти найбільших західних інфоагентств втрапили у скандал: чому їх пов'язують з росією

Журналісти найбільших західних інфоагентств втрапили у скандал: чому їх пов'язують з росією
Чому Reuters та AFP опинилися під шквалом критики

Кілька західних відомих та впливових інформаційних агентств втрапили у скандал через висвітлення псевдореферендумів у росії. Зокрема, вони подали матеріал так, ніби це легітимне голосування.

Про це повідомляє "ГОРДОН".

Чому Reuters та AFP опинилися в епіцентрі скандалу

Кілька західних інформаційних агентств подали інформацію про проведення псевдореферендумів в Україні так, ніби вони є законними та легітимними. 

"Понад 96% виявили своє бажання приєднатися до росії за першими результатами голосування з окупованих українських територій", — йдеться у заголовку Reuters.

Ройтерс

"Ви запитували, чому путін реалізував це організоване лицемірство і знущання з людей на окупованих територіях. Фейкові референдуми — це не юридична процедура, а інформаційна спецоперація. Коли я бачу, як про це повідомляють світові ЗМІ, я починаю вірити, що він може досягти своєї мети", — написала у Twitter голова української організації "Центр громадянських свобод" Олександра Матвійчук.

Окрім Reuters, оскандалилось й агентство Assosiated Press, де йшлося про те, що мешканці Станиці Луганської області проголосували на референдумі, а в одному із дописів навіть заявили, що п'ятиденне голосування "визначить майбутнє Луганської, Донецької, Херсонської та Запорізької областей".

Українські журналісти розкритикували західні медіа

Тим часом українські журналісти не стали залишатися осторонь від скандальної теми та запустили флешмоб-протест із тегом #putinBoughtReuters.

"99% заручників підтримують дії терористів, заявили терористи", — прокоментував цей пост український журналіст, телеведучий Роман Вінтонів, який більш відомий під псевдонімом Майкл Щур.

Хто автор скандальної новини

Автором новини є Марк Тревельян. У біографії журналіста зазначається, що він "спеціалізується" на російських новинах.

Журналіст

Чи вибачились у Reuters

Згодом Reuters видалили допис у Twitter, але заголовок новини на сайті змінили на: "Проксі Москви в окупованих регіонах України повідомляють про велику кількість голосів за приєднання до росії".

Цікаво, що початковий скандальний загаловок так і залишився на прев'ю у публікації агенствта у Facebook, проте під дописом вимкнули коментарі.

Хто ще осоромився

FT

"Відзначились"  й у Financial Times. Зокрема, у дописі вкзаали заголовок, що "На проведених Росією референдумах в окупованій Україні обрали анексію". Згодом заголовок нозначили "фейковим", але зміст твіту так і не змінили. 

Ганьбу журналістів не залишили без уваги. Один із коментаторів порадив поцікавитися працівникам ЗМІ, що таке "референдум", мовляв, називаючи фейкове голосування таким словом рівноцінне тому, щоб називати грабіжництво збором пожертв. 

Нагадаємо, росія витратила на підкуп політиків у двох десятках країн світу понад 300 млн доларів. США планують розкрити схеми підкупу, аби унеможливити їх у майбутньому.

Радник керівника Офісу Президента Михайло Подоляк у рамках 17-ї зустрічі Ялтинської європейської стратегії розповів, чи матиме російська пропаганда вплив на суспільство. При цьому він уточнив, що пропаганда росії завжди відрізнялася масштабністю, брехнею і масовістю.

Міністерство закордонних справ України вимагає пояснень від німецького мовника Deutsche Welle, який підіграє російській пропаганді.

Актуальне по темі

Благодійний фонд 'Майбутнє для України'
FFU - Future For Ukraine

Благодійний фонд, створений українцями для українців

Допомогти зараз